من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

دل تنگی

خانومی خوب من .  

دلم بد جوری گرفته اجازه می خوام که بهت زنگ بزنم و صدای مهربونتو بشنوم . دلم برای صدات تنگ شده . برای اینکه بهت بگم سلامی خانومیه من . سلام عشق من . سلام همه ی زندگی من . خانومی جونم ، گفتم مجید بی تو می میره الان اگه زنده هستش فقط به خاطر اینه که تو هستی . زهرا جون مجید بزار بهت زنگ بزنم . اگه اجازه می دی برام یادداشت بزار . دلم می خواد که بهت بگم همیشه دوستت دارم . می خوام قربون صدقت برم . دلم می خواد دورت بگردم . مثل همیشه به دستای مهربونت نگاه کن . یادته چی بهت گفتم . زهرا الان جای لبهام روی دستات مونده ، روی اون دستای مهربون و نازت .  ببین همون رنگی رو انتخاب کردم که تو دوست داری .

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا 1388/05/09 ساعت 09:40

سلام
می دونم که دلت گرفته. می دونم. چون امروز هم دلم لرزید. دیشب تا صبح کنارم بودی. بعد از ۱۷ روز دوباره دیشب حست کردم. دوباره صدای نفسات تو گوشم پیچید. میشه لینکت کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد