من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

دلشوره

امروز بد جوری دلم داره شور می زنه . نگرانم . سری به وبلاگت نزدی به وبلاگ من هم سر نزدی . تو کلوب هم خبری ازت نیست . کجایی ؟  

دارم از نگرانی می میرم . تو رو جون مجید هر جا هستی یه خبری از خودت بهم بده .  

به خداوندی خدا قلبم داره می ترکه از نگرانی . زهرا تو رو جون مجید یه خبری بهم بده .

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا 1388/05/11 ساعت 09:39 http://donedona.blogsky.com

سلام خوبین شما اقا مجید
یکم به خودت بیا وبه خودت به سلامتیت فکر کن
اینا چیه اینقدر فکر وذکرت شده زهرا
نمیشه که ...
عاشقی هم حد ومرزی داری
عاشقی مردن ودیوانه شدن نداره
یکم عاقلانه فکر کن هرچیزی به اندازه زیباست ودرخور و شان

سارا خانوم شما نمیدونی که یه کسی با این روح بزرگ چقدر دوست داشتنی و قابل پرستشه . هیچ کس تو دنیا جز من از چنین نعمتی رو نداره . و من خدا رو برای داشتن این نعمت بزرگ شکر می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد