من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

تو بگو من چی کار کنم که تو اروم بشی ؟

زهرا دوستت دارم .

آره دوستت دارم . عاشقتم . می پرستمت . و حاضرم هر کاری که تو بخواهی انجام بدم .

هر کاری که تو بخواهی . فقط بگو چی کار کنم . حتی اگه بخواهی با وجود اینکه برام سخته و نمی تونم بی تو زندگی کنم ، ولی حاضرم برای تو از زندگیت برم کنار ، دلت هم اگه دوست داری بهت پس می دم . فقط تو رو خدا این قدر ناراحت نباش .

من نمی تونم ناراحتی تو رو ببینم . اگه بدونم که خوشبختی تو بدون من صورت می گیره حاضرم از زندگیت برم کنار. حاضرم برم یه گوشه تو تنهایی خودم گم بشم . فقط تو بگو که برم .

زهرا می دونی که برام خیلی عزیزی پس حاضرم به خاطر تو دست به هر کاری بزنم . باشه اگه می خوای حتی از دنیا می رم . تو فقط بگو چی کار کنم . چی کار کنم که تو اروم بشی فقط تو اشاره کن .

نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا 1388/05/13 ساعت 12:30

نه تو باید باشی تا این جهان سرسبزی و زیبایی شو حفظ کنه. اونی که باید بره منم. منم که همیشه تو جاده در حال حرکتم. این منم که همیشه رو چیزهایی که دوست داشتم خط قرمز کشیدم. این منم که همیشه مجبور شدم از کسایی که دوست داشتم دل بکنم.دلم رو نمی خوام بمونه پیشت یادگاری اگه یه روزی هم ازش خسته شدی بندازش یه جای دور که کسی پیداش نکنه. من وقتی آرومم که تو آروم باشی. وقتی که تو دریای دلت بی قرار می شه موجاش به سر و صورتم می کوبه و بی قرارم میکنه. تنها کاری که می تونی انجام بدی تا من آروم باشم همینه. آرامش داشته باش تا من هم آروم باشم. من از خدا جز لبخندت٬ آرامشت٬ شادیت هیچی نخواستم. پس واسه آرامش من٬ آرامشتو حفظ کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد