من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

خدایا شکرت (( خدا جون دوستت دارم ))

سلام بانو جونم  .  

امروز خیلی دلم برات تنگ شده . خیلی بی قرار شدم . توی این سه روز حس می کنم یه جورای دیگه ای شدم . حس می کنم خیلی اروم تر شدم . هم به خدا و هم به تو خیلی نزدیک تر شدم . حس قشنگی رو تجربه می کنم . حسی که تا به حال نداشتم . یه حس خوب و دوست داشتنی . یه حس ارامش که خیلی زیبا و لطیفه . یه حس که روح ادم رو پاک می کنه و فاصله عشق و دوست داشتن رو کم تر و کم تر می کنه . خدا رو به خاطر داشتن تو و این حس زیبا که با وجود تو در من ایجاد شده شکر می کنم . و همیشه از خدای بزرگ خواسته ام که لبی پر و خنده و روزگاری شیرین تر از عسل داشته باشی . بانوی خوبه من به اندازه بزرگترین ارزوهای دنیا و به اندازه ی تمام وسعت عالم هستی دوستت دارم . و از ته دلم به خدا می گم : (( خدایا شکرت ، خداجون خیلی دوستت دارم  ))

نظرات 1 + ارسال نظر

خوشحالم که خوبی. خوشحالم که دوباره آرامشتو به دست آوردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد