من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

سلامی دوباره در یک صبحی دوباره

سلام . امروز یک روز دیگر است و سلامی و دوباره  

صبح امروز ، باز هم با خدای خود راز و نیاز کردم . و از او خواستم که نگارم ، همه دنیام ، همه عشق و امیدم ، تنها دلیل زنده بودم ، همواره شاد و سرمست و کامروا باشد . از خدا مهربان و بزرگ خواستم که مرا در مسیری قرار دهد تا به کسی که برایم از جانم عزیزتر است برسم .  

از خدای بزرگ و مهربان خواستم ، همه انسانها در مسیر زندگی راه پیروزی را در پیش بگیرند و رزق و روزی برکت و گشایش در کارها حاصل شود . بنده ای اسیر نباشد . خانواده ای درد مریضی و مریض داری نداشته باشد .  

به خدای بزرگ و مهربان و بخشنده گفتم : 

(( خدایا خودت می دونی چقدر دوستت دارم . خدایا تو رو  به بزرگی و کرمت قسمت می دم که دعاهایم رو مستجاب گردان )).

نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده 1388/06/03 ساعت 08:04 http://rohham.blogsky.com

امیدوارم به همه آرزوهای خوبت برسی.

مرسی سعیده جان . خوشحالم که کوچولوی خشکلی به اسم رهام داری . ان شاء اله که پیروز و شادکام و کامروا باشی . برای رسیدن به عشق فقط باید دعا کرد و از خدا خواست .

زهرا 1388/06/03 ساعت 08:13

امیدوارم که خدا دعاهاتو مستجاب کنه.

ممنونم بانوی خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد