من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

عکسهایی برای بانو

سلام بانوی مهربانم امروز می خوام چند تا عکس برات بذارم تو وبلاگم امیدوارم که خوشت بیاد .   

 

  

 

 واقعا از ته دلم و با تمام وجودم دوستت دارم و عاشقتم .

 

  

 

 من و تو عاشق باران هستیم . به امید روزی که زیر بارون دستهای همدیگر رو بگیریم و راهی خانه خورشید شویم .

 

  

 

 

 

 

و همیشه هر جا باشم با تمام عشق و علاقه تو را در اغوش خواهم فشرد . حتی با وجود این فاصله ها با دل و قلبی نزدیک تر از ان چه که در ذهن و فکر ادمی بگنجد .  

 

 

 

 

 

 

 

(برای این عکسها از گروه salijoon متشکرم . )

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا 1388/06/05 ساعت 09:09

یه دنیا ممنونم. خیلی خوشگل بودن.

اصلا قابل بانوی خوبم رو نداره . جونم فدات بشه .

مامان رهام 1388/06/05 ساعت 10:17

سلام مجید جان، لطف می کنی میای به وبلاگ پسرم سر می زنی.
خیلی خوشحال می شم.

سلام
خیلی وبلاگ زیبایی داری
از وبلاگت خوشم اومده
مطالب زیبایی هم داری
دوست داریم با وبلاگ شما بیشتر همکاری داشته باشیم
به ما سر بزن
راستی اگه با تبادل لینکم موافقی به ما بگو
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد