من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

بانوی خوبم دوستت دارم

سلام .  

سلامی به گرمی عشق و به لطافت مهربانی .  

دیروز نبودم  . اخه خواب مونده بودم و دیر وقت از خواب بیدار شدم . در نتیجه چیزی ننوشتم . امروز هم دوباره خواب موندم . اخه من وقتی می خوابم تقریبا می شه گفت که بیدار شدنم دیگه دست خودم نیست .  . و این رو هم تقدیم  می کنم  به شما ( بانوی خوب و ناز و مهربون خودم ) جهت عذر خواهی و دلجویی . 

 

 

 

 

 

خدا به فریادت برسه بانوی من ،چطور می خوای با من زندگی کنی . به قول معروف می گن دنیا رو اگه اب ببره منو خواب می بره .  

بانوی خوبم امروز صبح سر نماز صبح کلی دعات کردم و از خدای مهربون و بزرگ خواستم که مهربون ترین و پاک ترین دختر دنیا هیچ وقت غم نداشته باشه و همیشه سرمست و خوشحال باشه . از خدا خواستم که ما رو به هم برسونه . و سجده بر درگاهش گذاشتم و عاجزانه از خدا تقاضا کردم .   

 

 

 

 

بانوی خوبم دوستت دارم . خیلی خیلی زیاد . بانوی خوبم شنیدن صدای تو برای من یک تولده ، یک زندگی دوباره ست . بانو می خوام بدونی که مجیدت خیلی خیلی زیاد دوستت داره و بدون عشق تو حتی لحظه ای نمی تونه زندگی کنه و زنده بودن رو تحمل کنه . بانوی خوبم دستهای مهربون تو رو می بوسم . می دونم که همیشه نشونه ی دوستی مون یادته . 

بانوی خوبم همیشه و همیشه بدون تا دوستت دارم . خیلی خیلی خیلی زیاد و از ته قلبم و با تمام وجودم  فریاد می زنم که بانوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو دوسسسسسسسسسستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارررررررررررررررررررررررررررررررررررممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.

 

 

 

بانوی خوبم ، خیلی ها می گن بارون لطافت اسمونه ، خیلی ها هم می گن که بارون اشک ریختن ابرهاست بعضی ها هم می گن رحمت خداونده ولی من همیشه با خودم می گم که بارون عشق بازی اسمون و زمینه . عشق ، واقعا چه کلمه ی زیبایی . کلمه ای دریای معنی رو در خودش جای داده . کلمه ای که هر حرفش یه دنیا معنی رو تو خودش جای می ده . بانوی خوبم به اندازه ی لحظه ی بارش بارون و به تعداد قطره های بارون دوستت دارم و مهربونی قلبت رو که به لطافت قطره های بارونه می پرستم . دوستت دارم .  

 

  

 

 

 

در آخر هم می خوام یه بار دیگه به بانو خوبم بگم دوستت دارم . و الهی قربونت برم . ( با همون لحنی که خیلی دوست داری )الهی قربونت برم .

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا 1388/06/07 ساعت 13:22

دوستت دارم مرد بارانی من اونقدر که فقط خدا میتونه براش اندازه بذاره.

وااای شما دوتا چقد ماهییییییییید!
خداشمارو برای هم نگه داره

سلام مرجان عزیز. خیلی ممنون از شما که به وبلاگ ما سر زدید . خیلی خیلی متشکرم و توفیق روز افزون شما را خواستارم . و مرسی از احساس زیبای شما .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد