من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

دوستت دارم

سلام . 

امروز می خوام یه سلام گنده و خشکل و توپول بکنم به همه و یه سلام گنده تر و توپول تر و خشکل تر به بانوی خودم . که خیلی دلم براش تنگ شده . چون تو این دو روز گذشته هم من سرم شلوغ بوده و هم بانو . ولی با این همه گرفتاری کاری نه من از بانوی خوب و دوست داشتنی خودم غافل شدم و نه بانوی خوب من از مرد بارونی خودش . خدا رو شکر می کنم برای داشتن یه بانوی مهربون و خوب و پاک و معصوم که می تونم به جرات بگم که پاک ترین و معصوم ترین بانوی دنیاست که من به عمرم دیدم . عاشقشم ، دوستش دارم و می پرستمش.  

بانو به اندازه وسعت اسمون عشقمون دوستت دارم و  با تمام وجودم به داشتن تو افتخار می کنم .  

 

 

 

 

 

  

 

  

 

 

 

 

 

فقط می خوام بگم دوستت دارم . و همیشه برای خوشبختی و سعادت تو دعا می کنم .

نظرات 4 + ارسال نظر
مامان رهام 1388/06/16 ساعت 08:42

سلام مجید آقا
خیلی خوش اومدین

مرسی . خیلی ممنون

زهرا 1388/06/16 ساعت 14:12

ممنونم مرد بارانی من. دوستت دارم به اندازه ی دونه های بارون. نه یه خورده بیشتر باشه؟

سلام مجید جان قدر خواهر منو بدونا هر چند میدونم چقدر دوسش داری.

سلام دوست خوبم . شاید من بهتر از هر کسی بهتر بدونم که چقدر بانوی من خوب و مهربونه و چقدر پاک و معصومه . من به خاطر تمام خوبی هاش به اون مدیونم . و دست های مهربونشو می بوسم .

Sajjad MLBK 1388/06/24 ساعت 08:25 http://www.MLBK.33ir.com

حالا این بانوت کیه؟ بابا بی خیال.... یه نصیحت : هیوقت به یه زن اعتماد نکن.... چوبشو میخوری.... زنها ۹۸ ٪ دنبال منافع خودشونن.... یه کم فکر کن.... این بانوت جز اون ۲٪ هست؟؟؟؟ فکر نکنم.....

سلام دوست من . حالا بذار من یه نصیحت بهت بکنم . اگه خودت از یه جایی یه ضربه روحی خوردی و نمی تونی جبرانش کنی و برات قابل تحمل نیست . فکر نکن که همه مثل خودت می شن. بانوی من بهترین کسی هست که تو زندگی شناختم . اگه اون کاری که من با اون کردم هر کسی دیگه ای با بانوش می کرد مطمئن باش حتی یک روز هم اون زندگی دوام نداشت ولی بانو منو با اغوش باز پذیرفت . پس من همیشه مدیون محبت و عشق اونم . من با اون زندگی را دوباره احساس کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد