من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

سلام بانوی خوبم دوستت دارم

سلام بانوی خوب و مهربون من .  

امروز یه روز خوبه خدا کنه که تا اخر روز این جوری بمونه . امروز یه روز خوبه یه هوای خوب یه صبح خوب با بانوی خوب ومهربون خودم . امروز صبح رو با تشکر از خدای بزرگ و خوب و مهربون که بانوی خوب منو افریده و همیشه مواظبشه شروع کردم و همچنین با بوسه بر دستهای بانوی مهربون خودم که خیلی خوب و مهربونه . این قدر که تمام دنیا رو اگه به پاش بریزم  باز هم کمه . امروز می خوام تا دستهای بانوی خوبم رو به نشانه ی دوستی مون و هم به خاطر تشکر از تمام خوبی هات می بوسم و حتی نمی زارم که ثانیه ای و لحظه ای اجازه نمی دم که احساس کم رنگ شدنش رو داشته باشی  .  

  

 

 

که دیدگاه شما نسبت به عشق

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا 1388/06/18 ساعت 08:26

سلام مرد من!
من هم دوستت دارم و خدا رو واسه داشتنت شکر میکنم. می بوسمت از راه دور با قلبی نزدیک:)))))

سلام بانوی من . من هم همیشه عاشق تو هستم .و همیشه بر دستانت بوسه می زنم ./

مامان رهام 1388/06/21 ساعت 08:18

سلام
ای بلا!!!!!!!!!! عجب عکسی گذاشتی
کلی عکس از رهام گرفتم تا بزارم تو وبلاگش
ولی کمی گرفتارم
به زودی آپ می کنم.
به زهرا جون هم سلامم رو برسون.

مامان رهام 1388/06/22 ساعت 11:55

سلام
من یه یادداشت واست گذاشته بودم که الان نیست !!!!؟؟؟؟
در هر حال من آپ کردم خوشحال می شم یه سر بیای.

سلام داداشی جون
عشقتون خیلی پاکو نازه
زودی بهم برسین ایشالا داداشی

مرسی خواهر گلم لطف دارین شما . خیلی ممنون از ارزوهای زیبای تو .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد