من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

عشق ، پاک ترین کلام

 سلام . سلامی به گرمی دستهای مهربان بانوی خوبم و به لطافت قلب مهربان و نگاه پر از عشقش. امروز تصمیم گرفتم که پس از رهایی از حجم کارهای اول هفته چند خطی را تقدیم کنم به بانوی خوبم . به اندازه بزرگترین ارزوهای دنیا و به اندازه ی اسمان بی کران عشقمان دوستت دارم و می خواهم با تمامی وجودم و با تک تک سلول های وجودم فریاد بزنم که دوستت دارم  و دوستت دارم و دوستت دارم که این زیبا ترین و صمیمی ترین و بهترین جمله ای است که می توانم در مقابل عشق تو بر زبان اورم و دعا برای خوشبختی و سعادت تو تنها دعایی است که می توانم هر سحرگاه بر قلبم جاری سازم و از خداوند طلب کنم . دوستت دارم ................................................................................

 عاشقانه

 

صدا کن مرا .  

صدای تو خوب است  

صدای تو سبزینه ی ان گیاه عجیبی است .  

که در انتهای صمیمیت حزن می روید .  

در ابعاد این عصر خاموش  

من از طعم تصنیف در متن ادراک یک کوچه تنهاترم .  

بیا تابرایت بگویم چه اندازه تنهایی من بزرگ است  

و تنهایی من شبیخون حجم ترا یش بینی نمی کرد .  

و خاصیت عشق این است .  

کسی نیست ،  

بیا زندگی را بدزدیم ، ان وقت  

میان دو دیدار قسمت کنیم .  

بیا با هم از حالت سنگ چیزی بفهمیم.  

بیا زودترچیزها را ببینیم.  

ببین عقربک های فواره در صفحه ی ساعت حوض  

زمان را به گردی بدل می کنند .  

بیا آب شو مثل یک واژه در سطر خاموشی ام  

بیا ذوب کن در کف دست من جرم نورانی عشق را  

مرا گرم کن  

( و یک بار هم در بیابان کاشن هوا ابر شد  

و باران تندی گرفت  

و سردم شد ، ان وقت در پشت یک سنگ  

اجاق شقایق مرا گرم کرد . ) 

 

عاشقانه 

 

 

 

 و می خوام تا در زیر مهتاب عاشقانه برقصیم و عشقمان را به رخ ماه و مهتاب بکشیم .  

 

 

 

و می خواهم تا در غروبی نرم و لطیف در اغوش هم ، غصه ها را از یاد ببریم و من به ارامی در گوشت قصه ی عشمان را نجوا کنم و روی ماهت را به نرمی ببوسم  و بگویم بانوی خوبم دوستت دارم .

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا 1388/06/24 ساعت 08:31

خیلی زیبا بود مرد بارانی من. قلبم پر از از عشق و شادی میشه وقتی اینجوری می نویسی. ممنونم عشق من. دوستت دارم.

سلام
صبح بخیر
چیزی نمی تونم بگم چون مطلبت کاملا شخصیه.
فقط اومدم بهت سر بزنم.

مرسی از حضورتون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد