من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

تقدیم به گل گلدون قلبم

سلام . سلامی به گرمی عشق من و بانو .  

شعری که می خوام براتون بنویسم ، یکی از دوستان بسیار مهربان و خوبم که متاسفانه چند ماهی هست که از دیدنش محروم شدم و تنها تونستم صدای گرمش رو بشنوم بهم هدیه کرد و من هم می خوام این رو به بانوی خوب و مهربانم هدیه کنم . 

ای به داد من رسیده  

تو را در قلب شعر می گذارم  

بنام عشق آن را می نگارم  

تمام حرف من در شعر این است  

تو را تا بی نهایت دوست دارم  

همیشه دور بودن معنای فراموشی نیست  

گاهی فرصتی است برای دلتنگ شدن  

تا نباشد جدایی ها کسی نداند قدر یاران را  

کویر خشک می داند بهای قطره باران را  

به اندازه گریه گنجشک ها دوستت دارم  

البته شاید این دوست داشتن کم به نظر اید  

اما وقتی گنجشک ها گریه می کنند می میرند .  

 

 

 

تقدیم به بانوی برفی از طرف مرد بارانی .

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام
نیستــــــــــــــــــــــی

سلام . مرسی من هستم . ببخشید سرم خیلی شلوغ بود

زهرا 1388/07/06 ساعت 08:13

مرسی گلم. یه دنیا ممنونم. خیلی زیبا بود خیلی به دلم نشست. دوستت دارم واسه ی همه ی مهربونیات

مرسی گلم . اگه دنیای مهربونی باشم . بازم به اندازه نصف تو مهربون نیستم . واسه همه چیز از تو ممنونم

زیبا بود!

مرسی خواهر گلم

آقا سلام
رهام شدیداً ازت گله داره
بچه ام داره در غیابت پله های ترقی رو طی می کنه.
این درست نیست
سریع بیا

سلام...

مجید جان خیلی خوشحال میشم از شنیدن موفقیت هاتون امیدوارم همیشه روزگار بهترین هاشو سر راهتون بذاره

به خواهر گلم سلام برسون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد