من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

عشق

 

سلام . یه سلام به گرمی عشق یه سلام به بزرگی صفای و مهربانی عشق .  

امروز می خواهم بگویم ، بانوی مهربانم ای که تنهاییم را در چاه زمانه به اسارت کشیدی و مرا از بند غم و اندوه رهایی دادی ، به تو عشق می ورزم . من دیگر تنها به دوست داشتن تو اکتفا نمی کنم چرا که تو لایق عشق ورزیدنی . عشقی به زیبایی پر سنجاقک و عشقی به نرمی خواب کودکانه اوا ، و عشقی به وسعت ساحل به کران قلبت . به تو عشق می ورزم و از خداوند بزرگ همواره سلامتی و شادابی تو را از صمیم قلب و با دستانی نیازمند به او ، و افراشته به سوی گنبد زیبای اسمان اشک نیاز به درگاهش می ریزم و برای عشقمان و برای در کنار هم بودنمان فریادی از سر عشق سر می دهم . و همیشه بوسه عشق را بر دستان کوچک و مهربانت که اوای زندگی من است فرود می اورم و سر تعظیم به گریبان می برم در برابر عشق تو که در دل نهان دارم .  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا 1388/08/07 ساعت 09:11

سلام مرد بارانی من. من نیز تو را دوست میدارم. آوای زندگی من در تو جاری است. اگر تو نباشی آوای من نیز بی معنا می شود. پس بمان تا آوای عشق ما به گوش خداوند برسد. میبوسم تو را از راهی دور با قلبی نزدیک.

بانوی برفی و افتابی روی من ، می مانم در کنارت شانه به شانه ، قدم به قدم ، لحظه به لحظه تا فریاد عشق مان در سر سرای کوچه عاشقی اوای زندگی را فریاد کند . دوستت دارم باقلبی عاشق و با احساسی نزدیک تر از تن به تن . این زیباترینم عاشقت هستم و خواهم ماند .

ما منتظرتیم

مرسی از انتظارتون

مرجان 1388/08/13 ساعت 20:02

سلام داداشی
خوبی؟
خدا بد نده! ))):
چیشده؟
ایشالا زودی خوب شی و زهرای منو خوشحال کنی

مرسی خواهر گلم . من خوب شدم و اومدم . ممنونم از نگرانی تون .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد