من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

خیلی خیلی خوشحالم

 سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.

سلام . یه سلام خوب و گرم به بانوی مهربون  خودم و به همه دوستان عزیز که به من لطف دارند و وبلاگ منو می بینند .  

دیروز ماهگرد بهترین حادثه زندگی من بود . دیروز ماهگرد اشنایی من با بانوی برفی خوبم بود . و من در کنار بانوی خوبم روز خوبی رو گذروندم . دیروز صدای بانو گرمتر از همیشه و خنده هاش بیشتر از همیشه سر شار از محبت و عشق بود . هر ماه وقتی که به نوزدهم نیز می شم یه حسی بهم می گه که عشقم عمیق تر شده . این گذر زمان به من یاد اور می شه که هنوز زنده هستم و هنوز می تونم زندگی کنم . چون که بانوی خوبم در کنار من هست و من از افتخاراتم اینه که در کنار بانو هستم و بهش عشق می ورزم .  برای من همیشه بهترین هدیه لبخند بانوی خوبم بوده و هر وقت که اون خندید من با تمام وجودم خندیدم . و خنده ی زیبای تو همواره برای من شادی بخش ترین لحظه رو ایجاد کرده . از تو ای بانوی مهربان به خاطر تمام خوبی ها و مهربونی هایی به من کردی ممنونم .  

این گل رو هم به بهترین و با احساس ترین بانوی دنیا تقدیم می کنم و بعدش یه مناجات با خدای خوب و مهربون دارم .  

خدایا تو رو به بزرگی و عظمتت قسمت می دم که همیشه بانوی خوبه من سالم و تندرست و خوشحال در کنار من باشه و من این سعادت رو داشته باشم که بهش عشق بورزم و بهش محبت کنم . خدایا تو رو به تمام زیبایی های دنیا قسم می دم که این بانوی برفی و مرد بارانی رو  به هم برسون . تا برای همیشه در کنار هم باشند . آمین .  

و عاشقانه فریاد می زنم که بانوی خوبم دوستت دارم . بانوی خوبم می پرستمت و به اندازه همه خوبی های دنیا و به اندازه وسعت اسمان عشقمون دوستت دارم . ( حرفهای دل مرد بارانی برای بانوی برفی )

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا 1388/08/20 ساعت 10:05

ممنونم مرد بارانی من.
من هم دیروز خوشحال بودم چون باز هم خدا بهم اجازه داد که بتونم با تمام وجودم روزیو که با وجود پرمهرت آشنا شدم رو جشن بگیرم. و از این بابت خدا رو شکر می کنم. در جواب دعاهات بای صدای بلند میگم آآآآآآآآآآآآآآآمین.

مرسی به خاطر احساس زیبات و به خاطر آمین بلندی که گفتی دوستت دارم .


آقا مجید تولدت مبارک . . .

تدارک ندیدی چرا؟!!

سلام احسان جان . ممنونم ازت . خیلی خیلی متشکرم . تدارک رو بانو دیدند . و برای من جشن گرفتند

مامان رهام 1388/08/30 ساعت 08:48

مجید خوشحال
زهرا خوشحال
رهام خوشحال
مامان رهام دیگه خیلی خوشحال
قالب وبلاگت خیلی قشنگ شده
مبارکه
یهویی آدم خود به خود خوشحال می شه از دیدنش و رنگ لعابش
پیش ما هم بیا
بی معرفت شدیا
قربانت فعلا

سلام ببخشید تو این چند وقتی که گذشت سرم خیلی شلوغ بود و نتونستم بیام . امروز حتما بهتون سر می زنم

مرجان 1388/09/02 ساعت 09:43

سلااااااااااام
داداشی اومدم بگم تولدت مبارک
ایشالا هزار ساله شی

مرسی خواهر گلم . ممنونم ازت . ایشااله تو هم هزار ساله بشی . ممنونم از تبریکت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد