من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

ماه گرد اشنایی

سلام . یه سلام گرم . یه سلام به لطافت عشق . یه سلام به جنس ابرهای زیبای بارانی .  

مدتهاست که چیزی تو وبلاگم ننوشتم . ولی امروز می خوام بنویسم . از عشق از خواستن از دوست داشتن .می خوام بگم که چقدر دوست داشتن قشنگه. امروز روز قشنگیه . امروز ماه گرد اشناییمونه امروز روزیه که من و بانو با هم اشنا شدیم . من خیلی خوشحالم که تو این روز تونستم کنار بانو باشم . و خوشحالم که می تونم این خوشحالی رو با همسرم گلم به اشتراک بذارم 

  

 

 

دیشب بارون می اومد . و من زیر بارون قدم می زدم . دیشب هر قطره بارون که روی صورتم می خورد مثل نوازش دستهای بانو بود . دیشب عاشق تر از همیشه بودم . اخه دیروز بانو منو شرمنده کرد و برام تو وبلاگش یه چیزی نوشت که حرفهای دل خودم هم بود . دیروز بانو بهم گفت که دوستم داره از احساسش برام گفت از اینکه چه حالی داره . اخه دیروز صدای مهربون بانو رو موقع بارش بارون شنیدم . هیچ کس نمی تونه اون حس منو درک کنه . ولی من خوشحالم از حسی که دیروز بهم القا شد . امروز هم که دیگه .... به به .  

فقط می تونم بگم که در مقابل این همه لطف بانو من فقط می تونم عرق شرم بریزم که حتی نصف اون محبت ها رو هم نتونستم جبران کنم .

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا 1388/09/19 ساعت 09:20

سلام مرد بارانی من
ماهگرد آشنایی مون مبارک باشه. خوشحالم که مدت ها پیش تو همچین روز باهات آشنا شدم و دنیای من متحول شد و خوشحال تر از اینکه تو یادت مونده بود. به هر حال مبارک باشه و امیدوارم بتونیم امروز و هر روز رو با هم باشیم. نمی تونم بگم همیشه شاد باشیم چون نمیشه به هر حال گاهی اوقات غم هم لازمه که ارزش شادیو از یاد نبریم.

مبارک بادت این روز و همه روز. دوستت دارم عشقم.

امضاء: بانوی برفی تو

ممنون خانومی برای اومدنت ولی چرا غم

خدا رو شکر . ان شاء ا... همیشه شاد باشید کنار هم

ممنونم . مرسی

مرجان 1388/10/20 ساعت 09:19

سلام
سلام
داداشی مهربون
مرسی که با من هستی
خیلی مرسی
مواظب زهرا جونی من باش

سلام آبجی خانومی . چشم هم مواظب خودم و هم مواظب زهرا هستم . در ضمن یادت نظره که من همیشه به یادتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد