من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

سلام صبح به خیر بانوی خوبم .  

امیدورام که صبح خوب و قشنگی داشتی باشی . دستهای مهربون و نازت رو می بوسم . و عاشقانه دوستت دارم .

  

pix2pix.org - عکس عاشقانه - زوج های عاشق (3)

و قلبم رو با قلبت عاشقانه پیوند می دهم و گره محبت بر آن می آویزم .  

 

 

     

و خداوند زیباست و دوست دار زیبایی و زیبایی نه آنکه در ظاهر است و زیبایی بدان معنی که در بطن و باطن تو زیبایی نهفته است و تو زیباترین عشق دنیایی . و ای زیباترین عاشقانه دوستت دارم و به اندازه وسعت مهربانی و کرانه ی ساحل قلبت دوستت دارم . 

 

 www.Cloobmusic.com عکس های عاشقانه متحرک دختر و پسر زیبا و بامزه و رومانتیک و احساسی 

 

 

 

مهربانم ای دوست ، و یاد قلبت باشد که عاشقانه دوستت دارم و در این سوی پنجره ی قلبت من نشسته ام و در انتظار اجازه ای از سوی دلدار خویش لحظه ها را به انتظار سپری می کنم و این را افتخاری می دانم که در انتظار عشق تو بنشینم و لحظات را به گذشته تقدیم و کنم و لحظه ای جدید از آینده که دیگر حال شده است بستانم . دوستت دارم ای مهربان ای دوست .  

مهربانم یاد است که روزی سرودی برایم : 

مهربانم ای خوب  

یاد قلبت باشد ،یک نفر هست که دنیایش را  

همه ی هستی و رویایش را  

به شکوفایی احسا تو پیوند زده  

و دلش می خواهد لحظه ها را با تو به خدا بسپارد  

حال من هم احساسم را ، تمام رویایم را ، عشقم را و تمام دعاهایم را با تو در هم می آمیزم و به خدا می سپارم و همواره بر درگه ایزد منان دعا می کنم و برایت خیر و برکت و سلامتی و سرمستی لحظه لحظه ی عمرت و زندگی مهربانانه ات ارزو می کنم  

مهربانم ، بانویم ، عاشقانه ، مهربانانه ، و با تمام وجودم دوستت دارم و می پرستمت .  

 

 

 

 

و با همان لحن دوست داشتنی می گویم ( قربونت برم )

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا 1388/06/08 ساعت 08:10

مجید جانم وقتی اینجوری می نویسی ضربان قلبم زیاد میشه. ممنونم که اینقدر جمله های قشنگی می نویسی. زیبا تویی که همه چیزو زیبا می بینی.دوستت دارم خیلی زیاد. سربلند و شاد باشی.

خانومی خوبم . عاشقانه دوستت دارم چون اینقدر برات مهم هستم که صبح اولین کاری که می کنی به وبلاگ من سر می زنی و می بینی که چیزی نوشتم یا نه . بانوی خوبم دستهای مهربونت رو می بوسم

مامان رهام 1388/06/08 ساعت 10:33

سلام
اولش از صمیم قلبم ازت ممنونم که واسه سلامتی پسرم دعا کردی.
دومش با تمام وجود از خدا می خوام به عشقت زهرا جان برسی.
هر دوتون مواظب خودتون باشید. به امید روزی که لحظه وصالتون رو واسمون بنویسید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد