من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

اثرات حرفهای بانو

وقتی که من ناراحت و خسته می شم تنها یه نفر هست که میتونه آرومم کنه . کسی که همیشه مواظب منه که من اعصابم خورد نشه یا اینکه هیچ وقت انرژی منفی به سراغم نیاد . اون خیلی مهربونه و همیشه مراقب منه . و من عاشقونه دوستش دارم .  

وقتی که با من حرف می زنه و به من امید میده اینقدر اروم می شم و اینقدر اعتماد به نفسم زیاد می شه که غیر قابل باوره . این قدر اروم می شم وقتی که دست به روی موهام می کشه .  

وقتی که بوسم می کنه با یه دنیا عشق و محبت رو به رو می شم چیزی که همیشه ارزوش رو داشتم .  

در جواب این همه مهربونی و عشق و احساس که به من میده فقط می تونم سری از روی ادب و احترام وعشق به زیر بیفکنم و زیر لب خدا رو به خاطر داشتن این چنین نعمتی شکر کنم و از اونی که این همه عشق به من می ده تشکر کنم .  

این همون عشقیه که بهش افتخار می کنم . اون کسی نیست جز یه بانوی مهربون ، یه بانوی دوست داشتنی اون کسی نیست جز زهرا بانو .