من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

ماهگرد اشناییمون مبارک . ( شرمنده من هم یادم رفته بود )

سلام بانوی من .  

باز هم تو یادت بود و من یادم رفت . باز هم ثابت کردی که حافظه تو بهتر از من کار می کنه .  

من هم این روز بزرگ و فرخنده رو به تو تبریک می گم . و بهترین ارزوها رو برای خودم و خودت دارم که چه بسا بهترین این ارزوها رسیدن به یکدیگر باشه . دوستت دارم . و دستهای گرم و مهربون تو رو به نشانه احترام و دوستی می بوسم . و با تمام وجودم از خداوند بزرگ برات لحظات خوب و شاد ارزو دارم . دوستت دارم دوستت دارم و دوستت دارم . مثل همیشه بدون تا .

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا 1388/05/20 ساعت 08:10

از تو بعید نیست که چیزی یادت بره!!!!! به هر حال مبارک باشه.

سارا 1388/05/20 ساعت 14:09 http://www.afsos.blogsky.com

سلام داداش گلم خوبین شما
تبریک تبریک
مبارکااااااااا
انشالله روزی برسه که سالگرد ازدواجتونو تبریک بگم
قدر همدیگه رو بدونین ودرعشق همدیگه صادق باشین

سلام مجید جان
مبارک باشه

من از طریق وبلاگ زهرا جون باهاتون آشنا شدم و ازته دلم میگم امیدوارم همیشه عاشق هم بمونید

موفق باشید

سلام
خیلی دوست دارم بدونم چرا نمی تونید همدیگه و داشته باشید.
به من هم سر بزن خوشحال میشم نظر بدی
موفق باشی
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد