من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

من بی تو می میرم

دوستت دارم بدون تا

نگران نباش بانو جونم .

سلام خانومی نگران نباش  

من حالم خوبه . ببخشید که بی خبر رفتم . اخه یهو بهم خبر دادن که بابام سکته کرده و تو بیمارستانه و من هم بدون خبر مجبور شدم که برم شمال . از اینکه بی خبر رفتم شرمنده ام و عذر می خوام میدونم که نگران من بودی . ببخشید . ولی من حالم خوبه . دلم خیلی برات تنگ شده بود . بانوی من دوستت دارم .

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/05/28 ساعت 09:39

مشاور رییس جمهور صاحب عزا را اشتباهی گرفت
شادروان افشاری با گلایه از مسولان فارس گفته بود تمام هزینه های بیمارستانی را که بیشتر از 30 میلیون تومان بوده است را به خاطر نداشتن بیمه به صورت آزاد پرداخت کرده است.
با وجودآنکه شادروان «عطا افشاری» یک سال پیش ازخبرگزاری فارس اخراج شد ،«علی اکبر جوانفکر »مشاور مطبوعاتی رییس جمهور در پیامی خطاب به مدیر عامل فارس درگذشت خبرنگار اخراجی این خبرگزاری را تسلیت گفت.

به گزارش« شفاف» این پیام در حالی خطاب به مدیر عامل فارس صادر شد که شادروان عطا افشاری در شهریور سال گذشته به رغم آنکه تا پا یان سال 87 با خبرگزاری« فارس» قرارداد رسمی امضا کرده بود به دستور «مقدم فر»مدیرعامل خبرگزاری فارس از این خبرگزاری اخراج شد و بلا فاصله پس از اخراج حق بیمه وحقوق ماهیانه وی قطع شد .

این اخراج در حالی صورت گرفت که براساس قانون کار مسولین خبرگزاری موظف بودند حق بیمه افشاری را را تا پایان سال به بیمه پرداخت کنند ولی این خبرگزاری از این کار اجتناب ورزیدند .

شادروان افشاری که بعد از اخراج مبتلا به سرطان گوارش بود بعد از اخراج بارها به مسولین فارس پیغام داد که به خاطر بیماری سختی که دارد حق بیمه او را پرداخت کنند ولی تمام تلاش های آن مرحوم برای راضی کردن مسولین فارس بی نتیجه بود.

دو هفته قبل که جمعی از خبرنگاران رسانه های گروهی کشور جهت عیادت از آن مرحوم به شهر قم رفته بودند، شادروان افشاری با گلایه از مسولان فارس گفت تمام هزینه های بیمارستانی را که بیشتر از 30 میلیون تومان بوده است را به خاطر نداشتن بیمه به صورت آزاد پرداخت کرده است.

این مرحوم عصر روز یک شنبه پس از یک سال درد ورنج ناشی از سرطان گوارش درگذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد